Nivoz Jaarverslag 2019

57 Totaal aantal views in 2019: 610.293 (1700 views per dag) Laatste drie maanden 2018: 154.357 Laatste drie maanden 2019: 154.045 Nieuwsbrief NIVOZ De aandacht en de nieuwsbrief is ongeveer gelijk gebleven. De nieuwsbrief wordt tweewekelijks per e-mail verstuurd naar 7.669 abonnees. Gemiddeld wordt deze mail door 35 à 40 procent geopend, dat zijn dus ongeveer 3000 lezers. Van dit aantal klikt gemiddeld 12% op een van de links die via ‘meer lezen’ naar een artikel op de website leidt. Van het totaal aantal nieuwsbriefle­ zers zijn er 3960 (meer dan de helft) die de nieuwsbrief ‘goed tot zeer goed’ lezen, zo blijkt uit data in Mailchimp. Sociale Media Het aantal volgers op Facebook is in 2019 licht gestegen, dat opTwitter bleef nagenoeg gelijk. NIVOZ publiceerde via het eigen LinkedIn-kanaal nadrukkelijk vaker. Daardoor steeg het aantal volgers ook met een factor 2,5, naar bijna drieduizend mensen. • Facebook NIVOZ-platform hetkind 20.354 volgers (20.000) Pedagogische Tact 7.520 volgers ( 7.000) Opvallend is dat bijna 90% van de Facebook-bezoekers vrouw is. • Twitter @hetkind 12.418 volgers @NIVOZ 4.379 volgers Het aantal volgers is in 2019 vrijwel stabiel gebleven. De meeste berichten en posts worden op @hetkind geplaatst (80 per maand), tegenover 20 per maand op @nivoz.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUzMjc=