Nivoz Jaarverslag 2019

56 I M P A C T E N B E R E I K In deze paragraaf schetsen we een beeld van de impact en het bereik dat NIVOZ heeft met haar activiteiten. Waarbij aangetekend dat impact zowel een kwantitatieve als een kwalitatieve component heeft. Vooralsnog beperken we ons hier tot data (cijfers en aantallen). We zien dat het werk van NIVOZ door de mensen die met ons in contact zijn, in elk geval ook kwalitatief wordt gewaardeerd. Dat lees je op verschillende plekken terug op de website, in testimonials , blogs en enquêtes die na activiteiten zijn gehouden. O N L I N E Stichting NIVOZ heeft sinds 15 mei 2018 een nieuwe website. Op de huidige website wordt de missie helder gecommuniceerd (op elke webpagina) en zijn alle pijlers (Podium, Opleidingen, Platform hetkind en Denktank) ondergebracht. Bovendien is aan de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming ( AVG ) voldaan, die per 25 mei 2018 is ingegaan. FIZZ – een online marketing-bureau in Meppel, vertrouwd met de onderwijswereld – functioneert als partner. Het bezoek: aantal views – maar wat meten we? In een vergelijking omtrent de website zien we dat NIVOZ in 2019 een zo goed als vergelijkbaar aantal unieke bezoekers telde als in 2018. Daarbij aangetekend dat een reële vergelijking alleen over de maanden oktober, november en december is te maken, omdat de cookie-instellingen op 1 oktober 2018 zijn aangepast en sindsdien ongewijzigd zijn gebleven.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUzMjc=