12 maar ook vol verwachtingen, met veel vrijheden, maar ook hoge verantwoordelijkheden. Een organisatie waar we elkaar uitdagen, ondersteunen en versterken. In de afgelopen jaren is de organisatie uitgegroeid tot twintig mensen; een tiental medewerkers dat hun werk veelal vanuit de thuishaven op landgoed De Horst in Driebergen verricht, plus een groep docenten die vanuit NIVOZ-opleidingen de trajecten, workshops en studiedagen verzorgen. Stichting NIVOZ wordt geleid door een tweekoppige directie: Gabrielle Taus (directeur-bestuurder) en Rob Martens (weten­ schappelijk directeur). Daarnaast is er een Raad van Toezicht. NIVOZ kan het vele werk dat op haar afkomt uitvoeren door een uitzonderlijk hoge betrokkenheid van de medewerkers en een groeiende groep vrijwilligers (waaronder de bloggers van plat­ form hetkind). Medewerkers NIVOZ Directie : Gabrielle Taus, Rob Martens. Founding father: Luc Stevens. Office en secretariaat : Jetty van der Grift, Georgina Catania. Maatschappelijk perspectief en netwerken: Nickel van der Vorm. Externe communicatie en publicaties : Rob van der Poel. NIVOZ-opleidingen : Ellen Emonds, Suzanne Niemeijer, Merlijn Wentzel, Ton van Rijn, Martijn Galjé, Gerard de Jong (per 1-7-2019 gestopt), Marleen van der Krogt, Anniek Verhagen. NIVOZ-platform , NIVOZ-denktank, NIVOZ-podium : Maartje Janssens, Geert Bors, Annonay Andersson, Joyce van den Bogaard, Rob van der Poel, Rikie van Blijswijk, Eveline Oostdijk, Renske Valk en Annemiek Plantinga. Raad van Toezicht : Arjen Wals (voorzitter), Anita Bruin-Raven en Matthijs Bierman.