Nivoz Jaarverslag 2018

46 I M P A C T E N B E R E I K In deze paragraaf schetsen we een beeld van de impact en het bereik dat NIVOZ heeft met haar activiteiten. Waarbij aangetekend dat impact zowel een kwantitatieve als een kwalitatieve component heeft. Het laatste deel is lastig meetbaar. Vooralsnog beperken we ons hier tot data (cijfers en aantallen). We zien dat het werk van NIVOZ door de mensen die met ons in contact zijn, in elk geval ook kwalita- tief wordt gewaardeerd. Daartoe hebben we ook een aantal testimonials in dit jaarverslag opgenomen. O N L I N E Nieuwe website: online Stichting NIVOZ heeft sinds 15 mei 2018 een nieuwe website. Op de huidige website wordt de missie helder gecommuniceerd (op elke webpagina) en zijn alle pijlers (Podium, Opleidingen, Platform hetkind en Denktank) ondergebracht. Bovendien is aan de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die per 25 mei 2018 is ingegaan, voldaan. FIZZ – een online marketing-bureau in Meppel, vertrouwd met de onderwijswereld – functioneerde in dat proces als partner. Strategische keuze De keuze voor een geheel nieuwe website was vanuit het oogpunt van de AVG noodzakelijk, maar kende ook een strate- gische component. We merkten op dat veel mensen hetkind wel kenden als publicatiekanaal, maar niet zagen dat stichting NIVOZ de organisatie was die er verantwoordelijk voor was en die het

RkJQdWJsaXNoZXIy MjUzMjc=